Tuesday, February 15, 2011

SK Wawasan diserang TV3 !

Habis basah kuyup...dari budak-budak,cikgu,Guru Penolong Kanan sampai la Guru Besar tak dapat lari dari kena simbah air..Haaa..itu la penangannya bila geng-geng TV3 School Attack datang ke sekolah.
Bila?!!...25 October 2010 yang lalu...

pinjam van sekejap
Memang kenangan itu tak akan dilupakan oleh semua warga SK Wawasan tahun 2010.Ditambah pula bila rancangan tersebut disiarkan dikaca televisyen menjelang bulan Februari Tahun 2011 ini.Setelah sekian lama tertanya-tanya bilakah rancangan itu akan disiarkan,akhirnya kemunculan yang ditunggu menjelma juga bilamana rakaman itu disiarkan melalui slot "School Attack" pada hari Sabtu dua minggu berturut-turut.
bersama Munir
bersama Nani Mentor

Perasaan bangga dan seronok menyelubungi semua warga SK Wawasan sama ada pada hari program berlansung tambahan lagi bila rakaman itu disiarkan di kaca televisyen.Krew-krew "TV3 School Attack" turut sama membawa beberapa selebriti tempatan untuk memeriahkan program tersebut antaranya ialah Nani Mentor,Comel "Hotelmania" dan Munir "Phyne Ballerz".

krew yang happening
cikgu dengan murid sama je kena
Dengan kehadiran krew-krew tersebut,seluruh warga SK Wawasan tidak melepaskan peluang untuk mengabdikan gambar-gambar kenangan bersama mereka.Berikut adalah beberapa gambar yang sempat dirakamkan.Sungguh meriah.Dia orang memang "gila" dan "happening"... ;-)Buat rakan-rakan guru,apa kata korang jemput pulak dia orang datang sekolah kalian..Best!!!!



makan dulu
"pose"
Bergambar bersama Guru Besar

isi air dulu..
ambik kau,basah...hahahaha
Tasya pun sempat posing lagi
jumpa lagiiii....

No comments:

Post a Comment