Tuesday, September 6, 2011

Semoga Cepat Sembuh Daim...

Kasihan,sedih dan pilu..itu sahaja yang mampu kuucapkan..
Dia masih kecil.Belum sempat untuk merasa nikmat dunia,tambahan pula kemeriahan di Hari Raya ini.
Itulah nasib Daim,baru sahaja berusia 7 bulan,anak kepada salah seorang rakanku Bob Primerz.


Daim memerlukan bantuan pernafasan
Apakan daya anak sekecil ini terpaksa melalui keadaan menyakitkan sebegini.Malam tadi,tanggal 6 Sept.2011 aku dan isteri sempat melaluinya di wad 8A,Hospital Tuanku Jaafar,Seremban.Beginilah keadaannya.Sedihkan..? 
aku dan isteri



Anak kecil ini terpaksa bertarung nyawa dengan penyakit jantung yang dialaminya.Ketika aku melawatnya malam tadi aku diberitahu oleh Yan,isteri Bob baby in sudah dalam keadaan kritikal..namun semuanya masih berharap segala-segalanya akan selamat.
Semoga tabah hati Yan

Doa aku dan isteri agar Bob dan juga Yan tabah untuk menghadapi dugaan ini.Banyak berdoa pada Allah semoga Daim akan diberikan kekuatan untuk melawan penyakitnya itu.

Semoga cepat sembuh Daim.

No comments:

Post a Comment